Vrátenie (odstúpenie od zmluvy) a reklamácia tovaru
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Zašlite nám tovar späť na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Postup vrátenia tovaru do 14 dní (Odstúpenie od zmluvy)
- Jednoznačným vyhlásením nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy. Najrýchlejší spôsob je napísať nám e-mail na adresu info@akoeko.sk. Prijatie odstúpenia Vám obratom potvrdíme.
- V prípade záujmu si môžete vytlačiť a vyplniť Formulár pre vrátenie a reklamáciu tovaru. Vyplnený formulár nám môžete zaslať emailom na adresu info@akoeko.sk alebo ho pribaliť k tovaru. Nie je Vašou povinnosťou uvádzať dôvod vrátenia tovaru. Ak ho však uvediete, informáciu využijeme na zlepšenie našej ponuky a služieb.
- Tovar bezpečne zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil, a odošlite nám ho doporučene na adresu:
Ing. Erika Matúzová
Ulica J. M. Hurbana 2932/3
984 01 Lučenec
Odporúčame Vám uschovať si podací lístok do doby doručenia zásielky na našu adresu, pre potreby prípadnej reklamácie u prepravcu. Za nedodanie zásielky alebo oznámenia o zásielke zodpovedá prepravca. Stav dodania zásielky si môžete skontrolovať u prepravnej spoločnosti. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. - Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom.
Podrobné podmienky vrátenia tovaru nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach v článku VI.
REKLAMÁCIA TOVARU
Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžete ho u nás reklamovať do 24 mesiacov od zakúpenia.
Postup reklamácie tovaru
- O zistenej vade nás bezodkladne informujte, najlepšie e-mailom na adrese info@akoeko.sk.
- Vytlačte si a vyplňte Reklamačný protokol, v ktorom uvediete popis závady.
- Tovar bezpečne zabaľte tak, aby sa pri preprave dodatočne nepoškodil, a zašlite nám ho spolu s vyplneným formulárom doporučene na adresu:
Ing. Erika Matúzová,
Ulica J. M. Hurbana 2932/3,
984 01 Lučenec - Odporúčame Vám uschovať si podací lístok do doby doručenia zásielky na našu adresu, pre potreby prípadnej reklamácie u prepravcu. Za nedodanie zásielky alebo oznámenia o zásielke zodpovedá prepravca. Stav dodania zásielky si môžete skontrolovať u prepravnej spoločnosti. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Poštové náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru na našu adresu nevraciame.
- Lehota na vybavenie reklamácie (t.j. odovzdanie opraveného výrobku alebo výmena výrobku za bezvadný alebo vrátenie kúpnej ceny výrobku alebo vyplatenie primeranej zľavy z ceny výrobku alebo písomná výzva na prevzatie plnenia alebo odôvodnené zamietnutie reklamácie) je 30 kalendárnych dní. Táto lehota začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia tovaru predávajúcemu na vyššie uvedenú adresu (§122 ods. 1 Občianskeho zákonníka).
Podrobné podmienky reklamácie tovaru nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach v článku VII.